2005年11月24日 星期四

真開心^^

我:今年的愛情?



他:I see the possibility but you worry too much...



  don't worry so much... you have all my attention too...



  enjoy life alone if you have to but love yourself no matter what....



  when you stop worrying about it it will happen... probably very soon...







塔羅牌師。



先給我的心理輔導



再來給我強心針。





5月4日是號字19



他說是最好的數字 要我好好把握 多多學習





巧的是



三年前在我們在高雄



三年中我都沒有問他後續的發展



三年後我們在MSN上 同在美國(完全來自今天的心血來潮 想說算一下塔羅牌好了)



也太妙了吧!













 

1 則留言: